street market
Uncategorized

Nekupujte mačku vo vreci

157

 

Je pre vás  ťažké odlíšiť kvalitné služby od tých menej kvalitných? Nie ste samy. V dnešnom svete si na to treba dať veľmi dobrý pozor. Ja som žiaľ až po niekoľkonásobnej skúsenosti možno už konečne dostatočne obozretná.

Môže za to internet. Teda nie on samotný, ale spôsob akým sa využíva. Všetci hľadáme informácie na internete a to predajcovia využívajú. Hľadáme tam informácie, aj keď potrebujeme  biokozmetiku alebo nájsť dobrého zubára. Informácie z internetu si však treba veľmi dobre overiť, pretože klamú a zavádzajú. Bolo to tak vždy, ale teraz v dobre internetu je táto stránka reklamy maximálne zosilnená. Treba preto zapnúť kritické myslenie na plné obrátky a vábivé ponuky prescanovať laserovým pohľadom. Na svoje stránky si totiž môže každý napísať, čo chce a vytvoriť si svoj web tak, aby vyznel v očiach potencionálnych zákazníkov, lepšie, kvalitnejšie a koniec koncov zvýšil svoj predaj.

Nedajte sa ako ja nachytať.  Nápis pravá tibetská kozmetika z prírodných surovín ešte nič neznamená a už vôbec to neznamená, že je to biokozmetika, Nanajvýš to môže znamenať, že v zmesi umelých zložiek nájdeme aj niečo prírodné.  Alebo ak nejaký zubár na svojej stránke len príliš dobré recenzie. Tiež to neručí o jeho kvalite. Veľakrát sa práve za príliš dobrými recenziami, skrývajú tie, za ktoré si niekto zaplatil. Myslíte, že sa nejakým spôsobom dajú odlíšiť tie pravé od tých umelo napísaných? Zaplatené recenzie sa majú tváriť, ako ozajstné, takže ak sú napísané šikovnými copywritermi, nemáme šancu odlíšiť ich. Ak si však zubár nechcel priplatiť za kvalitu a šetril,  umelosť z nich stopercentne vycítite. Stále

Nepodceňujte silu autentického rozhovoru s vašimi priateľmi, známymi, kamarátmi a radšej si nechajte poradiť od nich. Je to lepšie ako nekonečne surfovať po internete. A nakoniec osobná komunikácia je vždy naplňujúcejšia ako internetový neosobný spôsob. Mne bola kamarátkou odporúčaná  biokozmetika Tiande a dodnes s ňou mám veľmi dobré skúsenosti.

4/5 - (1 vote)